Monday 22 December 2014

sambungan... (MAAFKAN AKU SAHABAT)

aku tak tau la nk kate ape...
ramai plak yang baca post untuk 'MAAFKAN AKU SAHABAT..'

deep in my heart..
itu mmg kisah benar...
dulu...kisah....
dah jadi sejarah...

klu nk tau kisah benar seterusnya...
jauh terluka ati nih...

klu post tu aku tulis dlm diari..
da lame aku koyakkan diari tuh....
aku pi campak kat sungai...
atau aku bakorrr....

mm...
pedih kot bile tau realiti....

ceh...mcm kene tipu dgn kekasih ati jek..

mmm...

aku nk tuju lagu...
'TINGGAL SAYANG TINGGALLAH PUJAAN.....'

aku rase ditipu...
dikhianati...
oleh seorang sahabat yang pernah aku hormati...
aku sayangi...aku kagumi...
(xpe la...die dah tua... da nak menopos kot..maafkan die...)

ini lah akibatnye klu berkawan dgn golongan '40-an...
kite org muda.. tau apa??

untuk semua....
'rumah kate pergi... kubur kate mari...'

p/s :..klu betol korang mmg bc entri tu..dan nak tau ape kes... cube pm aku....





No comments:

Post a Comment