Wednesday 11 March 2015

PERNAH TAK...

mmm..

dah taip panjang2..
boleh delete...
sbb ...idea ade..
tp malas nk taip...

nak tau sbb ape...

mmm.....
henpon aku tinggal kat umah...

damn....

tau tak..
aku sedang menghadapi urusan yang penting..
hajatnye hari ni nk setelkan...
tp ape daya...
alat perhubungan tertinggal kat umah plak...

cit....

'kan boleh online fesbuk...'
-ofis aku blok fesbuk la...

'pinjam la henpon kawan jap...'
-mcm la urusan aku tu nk kene berurusan dgn fesbuk...klu ade pon...cume nk stalking page org jek...

'tepon opis kan ade...'
-cit...ini lah masalahnye...
contact list sume taip kt henpon...so..mane ade no tepon..
'padan muka... klu dulu... buku tepon tebal...bawa kemana2..
siap boleh hafal sume nombor..
so..any emegency... direct call...
sekarang...u see....mana nk korek no tepon??
dlm kepala ingat no polis jek... 999...
~helo abg polis.. saya ade masalh... kecemasan... henpon sy tinggal kt umah... boleh tlg ambik kan...
tak pon...
~helo encik polis... saya ade urusan penting.. boleh tolong cari si polan...si polan...........

wehhh..ape ko merepek ni..
ni lah jadi bile BFF takde di sisi..

nasib ade ko nih...
tp idup aman..
xd bunyi tepon..
hidup tenang...
sbb tak yah nk cek tepon...atau nk tgk updet dlm fesbuk ...wassap ...etc..

wehhh...ape ko cite nih...
suke ati aku...
blog aku...

repekan orang yang tertinggal henpon...

mm..beh baik buat kebaikan..
ajak org melakukan amal kebajikan...

mari kite berselawat ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW..
Allahumma Solli 'Ala Muhammad....

Al-Fatihah..

jom Zohor...

doakan yang baik2...
jom bersedekah...

semoga murah rezeki...

amin...

saya doakan awk bahagia...
saya doakan awk senyum selalu..
saya doakan awak murah rezeki...





No comments:

Post a Comment